درباره ما

شروع کردیم تا همگام باشیم!

ما قدم به مسیری نهاده ایم که آینده و فناوری ، نقش حیاتی را در آن ایفا می کند.شناخت صنعت و نگرشی نوین به نیاز های مشتریان با رویکرد مشتری مداری برپایه دانش و تجربه ، اصلی انکار ناپذیر از باورها و اولویت های ماست . تجربه موسسین شرکت پیرامون ارتباط برگرفته از بیش از یک دهه فعالیت در حوزه‌ ارتباطات و فناوری های وابسته بوده است .ما در پیرامون ارتباط بر کلیه خدمات و سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات متمرکز هستیم که میتوان به راهکار های ارتباط از راه دور ، تجهیز سالن های کنفرانس ، تجهیزت جانبی ارتباطی و راهکار های IOT و رباتیک کرد. ما در پیرامون ارتباط با عزمی راسخ و با اتکا به تخصص و تجربه تیم تخصصی مان در تلاشیم که با ارائه راه کارهای نوین و ابداع محصولاتی خلاقانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، تجربه ای جدید و متفاوت را در کلیه روند های خرید و مشاوره به مشتریان خود ارائه دهیم.

پیرامون ارتباط ، تلفیق تخصص ، تجربه و خلاقیت !

خدمات قبل از فروش

خدمات حین فروش

خدمات پس از فروش

mobile_preview4

پیرامون ارتباط فن پویش

عنوان “پیرامون ارتباط فن پویش” برگرفته از حوزه فعالیت و رسالت ماست. “پیرامون ارتباط” را به آن دلیل برگزیدیم که در حوزه ارتباطات و فناوری فعالیت میکنیم و ” فن پویش ” را برآن نهادیم که همواره به دنبال بررسی ، ارزیابی و ارائه آخرین فناوری های روز دنیا هستیم .

    • توسعه استفاده از راه کارهای نوین و خلاقانه مبتنی بر فناوری های روز دنیا برپایه اصول علمی،تجربی و ارائه راه حل ساده برای چالش های کاری و شخصی .
    • فراهم کردن بستری مناسب و امن برای تیم تخصصی مان که در آن توجه و تمرکز بالا به بادگیری، خوش ذوقی و خلاقیت ، پشتکار و پیگیری علاقمندی و روحيه كار تيمي برایمان اولویت اول را دارد .
    • ارائه محصولاتی متمایز همراه با خدمات پس از فروش مطلوب که در سطحی فراتر از نیاز مشتری باشد .
    • مبدل شدن به مرجعی تخصصی مشاوره ، خرید راهکار های نوین حوزه فناوری اطلاعات در سال 1400 .
    • صداقت و شفافیت در اصالت تجهیزات و راه کار های پیشنهادی
    • سلامت در رفتار تجاری ، اجتماعی
    • دقت نظر و نکته سنجی در کلیه امور
    • اتخاذ تصمیم و انجام امور براساس معیارهای علمی و تجربی بدور از منافع شخصی
    • ارائه محصولات با کیفیت از مدرن ترین تکنولوژی ها

    .

    • ارائه خدماتی متفاوت به مشتریان با نگاه ایجاد یک رابطه تجاری ُبرد بُرد
    • تخصص ، تجربه و تحصیلات آکادمیک مهندسان و مدیران شرکت
    • سبدکالا متنوع شامل محصولاتی از با کیفیت ترین برندهای جهانی
    • دارا بودن تیم تخصصی تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش
    • استفاده از جدیدترین استراتژی های بازاریابی ، بازارسازی و برند سازی