نکاتی برای انتخاب سرویس دهنده VoIP  که دارای استاندارد های IT باشد

اخیراً تعداد زیادی شرکت ارائه کننده  خدمات VoIP در بازار حضور دارند و البته هرکدام با داشتن عرق نسبت به برند و محصول خود راه حلی به شما پیشنهاد می کنند که همین موضوع کار را برای کسب و کارها و سازمان ها برای انتخاب بهترین گزینه ، سخت کرده است. میتوان گفت شما یکی از سخت‌ترین تصمیمات در حوزه انفورماتیک را هنگام تغییر سیستم‌های تلفنی قدیمی خود گرفته‌اید و مطمئناً زمانی که تصمیم گرفته اید از مشکلات و محدودیت های تلفن سانترال خلاص شوید نمی خواهید یک شبکه تلفنی مبتنی بر شبکه ضعیف را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

از امکانات و مزایای تلفن های VoIP که بگذریم ارتقا سرویس مدیریت خدمات کسب و کارتان نظیر Call Center و… ، موجب ذخیره پول بیشتر شده و منجر به پاسخگویی هر چه سریعتر و موثر تر در بخش ارتباطات شما با مشتریانتان می شود و از لحاظ مدیریتی موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین وفادار سازی آنان می گردد که عملکردی همچون بازاریابی را در بر دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم چند نکته در خصوص انتخاب یه شرکت ارائه کننده راه حل های VOIP به شما یادآوری کنیم .

بخواهید همه چیز حتی کلمات اختصاری را برایتان توضیح دهند

تکنولوژی تلفن‌ها پر از کلمات اختصاری است ، ممکن است برای آنها استفاده از کلماتی مثل VoIP و یا PBX  راحت باشد اما برای شما از نظر یک مشتری چطور؟! در حالی که شما گیج شده‌اید، ممکن است حتی از فهمیدن چیزی که آنها سعی در توضیح دادنش دارند، غاقل بمانید و همینطور جزئیات مهمی از تکنولوژیی که می‌خواهید از آن استفاده کنید را از دست بدهید. برای همین اگر اولین بار است که قصد دارید مجموعه تان را به VOIP تجهیز کنید حتما از کسانی که برای معرفی تکنولوژی نزد شما می آیند اطلاعات لازم را کسب کنید.

تقاضای راه حلی جامع را داشته باشید

فراموش نکنید شما کسی هستید که تقاضا می‌کند. درک جزئیات ، چگونگی ارائه خدمات و راه اندازی آزمایشی راه کار پیشنهادی می‌تواند صحت تخصص و تجربه آنان را تحت تاثیر قرار دهد. توجه داشته باشید که چه چیز جدیدی را پیشنهاد می‌دهند. همینطور به سوابق کاری آنها و بازخورد مشتریان قبلی نیز توجه کنید.

برنامه ریزی و پیاده سازی عاقلانه

از ارائه کننده درخواست کنید تا یک آخر هفته را برای راه اندازی سیستم و راه حل پیشنهادی برای کسب و کارتان انتخاب کند تا متوجه شوند که سیستم شما چگونه کار می‌کند و چه قسمت‌هایی نیاز به بازسازی دارند. یک نصب خوب به یک پیکربندی عالی می‌انجامد و دقت کنید که این می‌تواند یک تفاوت بزرگ را رقم بزند.

امنیت باید در صدر تعهدات قرار داشته باشد

تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که حدود 40 درصد از کاربران سیستم‌های VoIP برنامه خاصی حفاظت از سیستم VoIP خود ندارند. سیستم شما همیشه نسبت به حملاتی که از سیستم عامل‌ها به پروتکل‌های اینترنتی و رابط‌های مدیریتی VoIP ها انجام می‌گیرد، آسیب پذیر است. به نظر ترسناک است و همینطور نشان می‌دهد که شانسِ سودآوری، برای شرکت‌های خدمات امنیتی VoIP وجود دارد. پس برای کاهش هزینه‌ها، اینکه شرکت ارائه کننده خدمات VoIP  شما در بسته پیشنهادی  برنامه امنیتی دارد را نیز بررسی کنید تا بتوانید هزینه‌های استخدام یک شرکت امنیتی را کم کنید.

آموزش بخشی از خدمات است

نصب و راه اندازی نباید فقط شامل نصب نرم افزاری و رها کردن بقیه مسائل باشد و اتوماسیون باید کاربران را از نحوه کار با سیستم و اینکه نرم افزار جدید چگونه مشکلات آنها را کمتر می‌کند، آگاه کند. پس مطمئن شوید که شرکت ارائه کننده VoIP  شما، آموزش کاملی از نحوه استفاده از سیستم به شما ارائه می‌کند.

برچسب ها
درباره نویسنده

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *